خانما به نظرتون الان میتونم برم انومالی

۶ پاسخ

۱۸هفته برید بهتره ،انومالی هرچی سن بچه بیشتر باشه بهتر همه چیز تشخیص داده میشه اما دیرترم دکتر گفتن خوب نیس همون ۱۸هفته تا۱۹هفته خوبه

به من دکتر گفت ۱۸ هفته و ۲ روز برو منم همون روز میرم

بزار هجده برو

بله میتونی منم ۱۷رفتم

۱۸هفته بهترین زمانش هست

۱۸ بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری