۶ ساعت نه هر دو ساعت ۳۰ تا کافیه
اگه شیر خودت کمه یا تلاش کن زیاد شه یا کلا نده دیگه
اصلا شیر خشک و شیر خودتو همزمان نده
اگه سینه ت پر بود و مطمئن شدی سیر میشه شیر خودتو بده دو ساعت بعدش شیر خشک قاطی نکن باهم دلدرد و رفلاکس میگیره گناه داره
من شیر خودمو با شیر کمکی میدادم چنان رفلاکس وحشتناکی گرفت دکتر کلی دعوا کرد گفت شیر خودتو بده اون ولع مکیدن داره فک میکنی گشنه میمونه
😳🙄دکتر خنگ بوده والا
اشتباه منو نکن بهش شیر زیاد دادم نوزاد بود تا تپل بشه رفلاکس شدید گرفت همون دو ساعت سی تا رو بده اون ولع مکیدن داره پستونک بهش بده
من از هر کی شنیدم گفتن هر دوساعت ۳۰ تا حالا بزرگتر شد هر ۲ساعت ۶۰ و بعد ۹۰ تا..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.