هم هفته های من...شماهم دیگه سنگین شدین و جابجایی براتون سخت شده؟؟؟

۴ پاسخ

والا من خیلی وقته سنگینم خیلی اذیت میشم
تازه هنوز هفتم ‌پایینه شکمم اومده پایین استرس دارم.جفتمم پایینه

من که پنگوئنی راه میرم🤣

منم همش نفس نفس میزنم دهنم صاف شده

اره منم دیگ کم کم دارم حس سنگینی میکنم این روزا

سوال های مرتبط