۴ پاسخ

ب منم داده چون رحمم ضحامت زیاد شد دوماه نشدم این ماه شدم بهم دوفامد داد تو اقدامم گفت از ۱۵ تا ۱۵ شب بخورم سرچ کردم گفته اگ باردارم بشی بد نیست برای بچه

ن کمک هم ب باروری میکنه

از شب ۱۴ ی دونه بخور

من از شب ۱۴ تا ده شب شبی دوتا گفته

سوال های مرتبط