۷ پاسخ

سلام شما واكسن بچتو زدي ديروز؟ منم زدم واكسن ٤ ماهگيش از ديروز هر ٤ ساعت استامينوفن دادم امروز هم شروع كردم هر ٦ ساعت بهش بدم ولي بيقراره و بي اشتها شده اديروز

من ک فقط روز اول دادم

من ک هرسری تا دو روز کامل دادم

حتما بده تا دو روز و نیم سه روز

سعی کن استامینوفن ژله نخری ..ازاون آبکی بخر..خوردنش ژله سخت ..واکسن 4 ماهگی سخت بچه درد زیادداره

روز اول ودوم حتما باید داد مسکن..

اگر تب داشت بده بهش باز دیدی زیاد بی ارومه بده بهش

سوال های مرتبط