سلام شما واكسن بچتو زدي ديروز؟ منم زدم واكسن ٤ ماهگيش از ديروز هر ٤ ساعت استامينوفن دادم امروز هم شروع كردم هر ٦ ساعت بهش بدم ولي بيقراره و بي اشتها شده اديروز
من ک فقط روز اول دادم
من ک هرسری تا دو روز کامل دادم
حتما بده تا دو روز و نیم سه روز
سعی کن استامینوفن ژله نخری ..ازاون آبکی بخر..خوردنش ژله سخت ..واکسن 4 ماهگی سخت بچه درد زیادداره
روز اول ودوم حتما باید داد مسکن..
اگر تب داشت بده بهش باز دیدی زیاد بی ارومه بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.