نه عزیزم
اوج درد روز دومه
بعدش کم کم خوب میشه
منم قرصی نخوردم و فقط روز دوم چندبار کمپرس سرد گذاشتم
نه طاق باز بخواب و کمپرس یخ بزار یه هفته نشده خوب میشه شیر برمیگرده ولی اصلا بهش دست نزن ک تخلیه کنی
من نمیخام قرص بخورم ضرر داره
فقط گفتم شیر خودش خشک بشه تو سینه اشکالی نداره؟
سلام عزیزم برآی خودش چون شیرنمیخورن جمع میشه سفت میشه منم دخترم ازشیرگرفتم اینجوری بودم رفتم داروخانه بهم کپسول چرک خشکن دادگفت هر۸بخورخوردم زودتر خشک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.