۷ پاسخ

میگن بری دکتر بهت قرص میده که خشک بشه

سلام دوستان اصلا نباید خالیش کنی فقط برو داروخانه بگو بچمو از شیر گرفتم و سینم درد میکنه یه قرص میده میخوری خشک میشه و سینت فرم گرفته میمونه انقد خوبه برا من ک همینجوری بود سر دخترم

بدوش خالیش کن

فقد با آب سرد بترسون وقتی از خواب بیدار شدی صبح ها آب سرد بزن تو سینه هات ۳ روز خوشک میشه هر صبح ای کار کن

فقط تحمل دوش آب گرم بگیر و ماساژ بده
من یعنی نفسم بالا نمی اومد از درد تب داشتم

تا چند روز روزی دو سه بار بدوش ک یهو پر نشه نابود میشی از درد من دوماهگی بچم ک دیگه سینم رو نگرفت نمی‌دونستم وای همینجور پر شد یعنی یکماه بیشتر حتی دست خودم ب سینم میخورد جیغ میزدم از درد

نمیدونم منم عید میخوام از شیر بگیرم میگن نباید دست زد تا خودش خشک بشع

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی