چند روز مونده بود ب زایمانتون ک درداتون شروع شد؟؟؟

۵ پاسخ

من ۳۸ هفته ۳ روز بودم اصلا درد نداشتم. واسم بالن گذاشتن بعد آمپول فشار اونم به زور آوردن بخاطر قندم بهم ختم بار داری دادن ۳۸ هفته

من ۳۱ خرداد تاریخ ان تیمه فعلا علائمی ندارم

۳۶هفته و ۵روز کیسه ابم پاره شد
به علائم نرسید😐🤣

من ۳۶ هفته دوتارو زایمان کردم

اولی ۱۰ روز
۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم

سوال های مرتبط