کی با بتا ۲۱ باردار بوده؟
امید داشته باشم یا نه؟

۷ پاسخ

من با بتاعه 25بارداربودم

من بتام اول 16بود

من۳۰بودم بعد چن روز تکرار کردم شده بود۳۶۰

اره ولی زود ازمایش دادی کی دادی؟

چند روز پیش ۱۹ بود بتام امروز دادم ببینم چیمیشه

چند روز تاخیر رفتی آزمایش دادی ۲۱ شد

بله بالای ۱۰ مثبته حتما زود رفتی

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری