برای من تا دوهفته پیش بریچ بود حرکتاش تو مثانه و زیر شکمم بود ،اما چن روزه حرکتاش اومده سمت بالای ناف و پهلو ،امروز رفتم سونو سفالیک شده بود
من نی نیم سفالیکه
تا هفته ی پیش سر دلم بود موج مکزیکی میرف
الان شکمم رف پایین
فقط پایین شکمم یکم حرکت حس میکنم
ماما هم گفته دیگه مث قبل نیس چون بزرگ شده و جاش تنگه فقط میلوله تو شکمت
برامن نززدیک معدمه انگار😂😩🤦🏻♀️توپهلوهام امروز سونو بودم سفالیک بود
برا منم بیشتر تو معده و بالای نافه ، وقتی هم میخوابم تو پهلوهاس دیروز رفتم سونو سفالیک بود
منم تو پهلومه اکثرا و زیر معدم
سونو پریروز بودم گف سفالیک
احتمال خیلی زیاد بریچه. بچه منم همینه و من واقعا دوست دارم سفالیک بشه طبیعی بدنیا بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.