۸ پاسخ

منم روز نهم آزادسازی هستم

منم با دوفامد پری میشم ولی وقتی آمپول میزنی سر موقع پریود میشی

عزیزم چندتا آزادسازی زدی؟؟

اگم کم تحملی
از روز ۱۲ بزن

میتونه کاذب باشه
ن با ازادسازی یا بارداری یا سر موعد پریود میشی

برای من ویاساین هاله میندازه شهر ما مدیکور و روژان نداره

عزیزم
انشالله هرروز پررنگ پررنگتر بشه😻

مثل منی دیروز با خودم عهد بستم نگیرم بی بی چک دیگه کرمه بدجور اذیت کرد گرفتم حالا میگم نمی زنم تا ۱۴ آزادسازی هیچی دیگه امروز صبح زدم ۱۳ دیگه هزینه نمی کنم ببینم خدا چی میخواد

سوال های مرتبط