برای من تیروئید و گلوکز و یکی دیگه بود با هم شد یک و خورده ای
بهداشت ماله دولته رایگان هستش ولی آزمایشگاه آزاد هستش
فکر کنم ۷۰۰ اینطورا
من خودم رایگان آز دادم
بعدم هر جایی فرق میکنه
من نرفتم برای آزاد سوال کنم
از طرف بهداشت برین چرا الکی برین پول بدین
من از طرف بهداشت رفتم رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.