من مام باب شعبه عدالت رفتم خوب بود
بازار شاهچراغم خوبه
یه جایی هم توی گهواره معرفی کردن ولی هنوز نرفتم، سیسمونی بیژن چهارراه خیرات، میگفتن خیلی خوبه قیمتاش
یه سیسمونی فروشی هم توی خیابون فلسطینه تنوع لباساش خیلییییی عالی بود یه بار رفتم دیدم
من خودم قصد دارم اول برم بیژن اگر خوشم نبومد برا لباس برم همون فلسطین چون واقعا تنوع لباس نوزادیاش خوب بود، البته اینکه قیمتاش مناسب بود یا نه رو یادم نمیاد😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.