۱ پاسخ

من مام باب شعبه عدالت رفتم خوب بود
بازار شاهچراغم خوبه
یه جایی هم توی گهواره معرفی کردن ولی هنوز نرفتم، سیسمونی بیژن چهارراه خیرات، میگفتن خیلی خوبه قیمتاش
یه سیسمونی فروشی هم توی خیابون فلسطینه تنوع لباساش خیلییییی عالی بود یه بار رفتم دیدم
من خودم قصد دارم اول برم بیژن اگر خوشم نبومد برا لباس برم همون فلسطین چون واقعا تنوع لباس نوزادیاش خوب بود، البته اینکه قیمتاش مناسب بود یا نه رو یادم نمیاد😅

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری