خانوما برا سونو NT شیراز دکتر خوب سراغ دارین؟

۳ پاسخ

من پیش نسرین اسدی میخوام برم میگن خوبه که

میگن احسان یزدان پناه خوبه

تابش انجام نمیدن؟؟ انواع سونو داره من ام ار ای انجام دادم خیلی خوب بود دستگاهش

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری