اسم سامیار قدیمی بود هست یا جدید قشنگ یا کیان ممنون میشم جواب بدین

۱۲ پاسخ

اسم اگه به دلت نشسته بذار
جدید و قدیمش رو فکر نکن
بخوای فکر کنی یه اسمای جدید الان چند سال دیگه میگن قدیمیه
جز یه اسمایی مثه هوشنگ و کیومرث و این مدلیا

کیان از اسمایی عه هیچوقت از مد نمی‌افته و خیلیداسم سنگین و متینی هست ، سامیار هم قشنگه ببین چی به دلت میشینه

سامیار شیکتره

سامیار خیلیم زیاد و تکراری شده دیگه

سامیار و کیان هر ۲تاش قدیمی
واسه ۷ سال پیشه

ولی هرکدوم دوستداری بذار

سامیار انگار فراوانیش کمتره
باید ببینی خودت چی دوست داری
من دوست دارم اسم بچه کم باشه خاص نه تکراری

سامیار

من کیان و بیشتر دوست دارم
کیارش هم قشنگه

سامیار قشنگه حتی مخففش میشه سام

سانیار.قشنگترازسامیاره

کیان قشنگ تره

سامیار قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان سامیار🩵 مامان سامیار🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دردونه👼🩵 مامان دردونه👼🩵 ۷ ماهگی
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی