اسم اگه به دلت نشسته بذار
جدید و قدیمش رو فکر نکن
بخوای فکر کنی یه اسمای جدید الان چند سال دیگه میگن قدیمیه
جز یه اسمایی مثه هوشنگ و کیومرث و این مدلیا
کیان از اسمایی عه هیچوقت از مد نمیافته و خیلیداسم سنگین و متینی هست ، سامیار هم قشنگه ببین چی به دلت میشینه
سامیار شیکتره
سامیار خیلیم زیاد و تکراری شده دیگه
سامیار و کیان هر ۲تاش قدیمی
واسه ۷ سال پیشه
ولی هرکدوم دوستداری بذار
سامیار انگار فراوانیش کمتره
باید ببینی خودت چی دوست داری
من دوست دارم اسم بچه کم باشه خاص نه تکراری
سامیار
من کیان و بیشتر دوست دارم
کیارش هم قشنگه
سامیار قشنگه حتی مخففش میشه سام
سانیار.قشنگترازسامیاره
کیان قشنگ تره
سامیار قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.