بلاخره ازاین آزمایشم خلاص شدیم🥴🤣

تصویر
۱۳ پاسخ

منم باید انجام بدم همین روزا 😂

برا منم امروز انجام دادم خیلی خوب بود

حالت بد شد ؟
کدوم مرکز رفتی منم تبریزم هزینش چقدره؟

میبینمش حالم بدمیشع

منی که فشارخون دارم این آزمایش چجوری باید انجام بدم واجبه همه باید انجام بدن

خدا قوت .منم پنجشنبه میرم

دوستان آب خنک بخودتون ببرین بعد از شربت کم کم بخورید آروم آروم استرسم نداشته باشید یه شربت خیلی شیرینه همین
استرس خودش به تنهایی باعث تهوع میشه...

چند. هفته باید انجام بدیم دکتری که من میرم پیشش گفت چون سن خودت کمه فک نمیکنم داشته باشی ولی برام نوشت نمیدونم کی باید برم ؟

و منی که کلا از شیرینی جات بدم میاد و جز ویارم نیستن واقعا چجوری می‌خوام تحمل کنم 🤢🤢🤢🤢🤮

وای من الان دادم همشو بالا آوردم خیلی بد بود 🥴🥴

ویی برا من چهار هفته دیگس😂

جوابش اومده؟

وای برا من نزدیکه😂

سوال های مرتبط

مامان مرجان مامان مرجان ۸ ماهگی
مامان گونش🌞 مامان گونش🌞 ۲ ماهگی
مامان فسقلی ها💙💖 مامان فسقلی ها💙💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرسانام🩷🎀 مامان مرسانام🩷🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تابان مامان تابان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری