منم باید انجام بدم همین روزا 😂
برا منم امروز انجام دادم خیلی خوب بود
حالت بد شد ؟
کدوم مرکز رفتی منم تبریزم هزینش چقدره؟
میبینمش حالم بدمیشع
منی که فشارخون دارم این آزمایش چجوری باید انجام بدم واجبه همه باید انجام بدن
خدا قوت .منم پنجشنبه میرم
دوستان آب خنک بخودتون ببرین بعد از شربت کم کم بخورید آروم آروم استرسم نداشته باشید یه شربت خیلی شیرینه همین
استرس خودش به تنهایی باعث تهوع میشه...
چند. هفته باید انجام بدیم دکتری که من میرم پیشش گفت چون سن خودت کمه فک نمیکنم داشته باشی ولی برام نوشت نمیدونم کی باید برم ؟
و منی که کلا از شیرینی جات بدم میاد و جز ویارم نیستن واقعا چجوری میخوام تحمل کنم 🤢🤢🤢🤢🤮
وای من الان دادم همشو بالا آوردم خیلی بد بود 🥴🥴
ویی برا من چهار هفته دیگس😂
جوابش اومده؟
وای برا من نزدیکه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.