۷ پاسخ

من خریدم ولی روهم رفته دوسه بار استفاده نکرد

من هنوز دارم استفاده میکنم ، موقع غذا خوردن میزارم اونجا بشینه بخوره

یکبارم ننشست
الانم بتلا پشت بام آفتاب میخوره

من پسرمو از ۳,۴ماه گذاشتم تا ۹ماه دیگه خودش با وسایل راه می‌رفت و دیگه حوصلش سر می‌رفت تو روروئک منم نزاشتم خودش دیگه از ماه ده کم کم راه افتاد ولی خدایش از وسایلی بود که واقعا به دردم خورد خیلی زیاد دیروزم جمعش کردم کلا

پسر من به عنوان اسباب بازی ازش استفاده میکرد و الآنم می‌کنه خخخ

چهار تا ده ماه استفاده کرد دیه الان تالی تالی رو به روروئک ترجیح میده
دیگه دوست نداره سوارش بشه

روروک یکی دوماه بیشتر کارایی نداره اونم برای وقتی ک نوازد راه نمیره

سوال های مرتبط