شمام همش خاب میبینین؟من هرشب یه خاب جدید😂

۸ پاسخ

من پری شب خواب گل بنفشه میدیدم نوشته بود فرزند دختر😂 دیشب خواب ختنه کردن پسر میدیدم نوشته بود پسر
ایا فک کنم تعبیری هم ندارن😂😂

منمممم می‌دیدم ولی الان نه

هر شب تا صبح خوابای اجق وجق میبینم و اصلا تو خوابم استراحت ندارم😵‍💫 خیلیم خواب زایمان و بچه و سونو اینا میبینم کلا همه جور خواب بی معنی و با معنی میبینم و تا خود صبح همش در حال خواب دیدنم آرزوی یه خواب عمیق مونده به دلم این سه ماهه

دقیقا از وقتی باردارشدم هرشب خواب میبینم فکر کردم فقط من اینجوریم 🤣🤣

اینا طبیعیه مال هورمون ها هست

خداروشکر از اون دوران طلایی گذشتم هرشب خواب می‌دیدم با بازیگر ترکیه ی عاشق معشوقم همش دنبالشم میگفتم بیا منو بگیر تو خیلی خوشگلی

منم یه چرت کوتاهم بزنم خواب میبینم

من خواب جدید و چرت و پرت 😐😂ادمایی تو خوابمن که تو بیداری یا ندیدم یا اصلا ارتباطی باهاشون ندارم

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری