۶ پاسخ

من اوایل پوشک کردم چند روز بعد گفتن نباید بکنید چون شب ادراری میگیره.چند شبی فقط تشکچه مشمایی انداختم دیدم جیش میکنه دیگه بیدار میشم میبرمش دسشویی شبی چند بار الان دیشب یبار اخرشب بردم دیگه تا صبح ساعت نه جیشنکرد مثل اینکه بمرچر بیشترمیتونند خودشون نکه دارند

نه اصلا خیس نمیکنه تا صبح خشک کامل از شش ماهگی همین طور بود تو خواب

اره زیادتکون میخوره میفهمم جیش داره میبرمش دسشویی یابیدارم میکنه

منم شبا همینکارو‌میکنم ولی بعضی شبا که خیلی اب میخوره جیش میکنه
میگم دختر من جیش رو میگه ولی پی پی رو نمیگه وقتی کرده میگه دیگه
چیکار کنم چن وقت دیگه دروس میشع

قبل خواب میره خیلی کم پیش میاد نصف شب بیدارم کنه

من قبل خواب میبرمش دسشویی معمولا هم مایعات کمتر بهش میدم شب. زیر انداز هم میندازم زیرش معمولا جیش نمیکنه تو خواب

سوال های مرتبط