اگرما هست ببر یه متخصص پوست
عزیزم اگه تونستی اسم داروهاشو که استفاده کردی بگو و فقط همین پاهست؟
احتمالا اگزما یا درماتیت باشه
یا به مواد شوینده حساسیت داره
بگو دکتر چی داد که خوب شد و باز برگشت مشخص میشه مشکلش چیه
پسوریازیس
پسوپاریس
شاید حساسیت یا اگزما هست
عزیزم اگزما دختر من بدتر از این بود با این پماد خوب شد
دپیروکل
شایدانزیم های کبدیش بالا وپایین شده ببرحتما یه ازمایش هم بده
متخصص درجه یک ببر
یه ساله همش اینجوری میشه دکتربردم پمادداد ولی بازدوباره اینجوری شده
عزیزم باید ببری دکتر
وای عزیزم طفلک رو ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.