سلام خانما کسی تو هفته من خستگی وبی انرژی شدید داشته ؟.؟؟

۴ پاسخ

بلللللهههههههه

گلم دو . سه هفته دیگه ان شاءالله انرژی برمیگرده
اولا اینطوری میشه

منم اینطوری بودم بخاطر اینه که بچه داره رشد میکنه و تمام نیازهاشو از بدن شما میگیره سعی کن چیزای مفید و به اندازه بخوری و استراحت و خواب کافی داشته باشی

اره من

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد