۳ پاسخ

یک هفته که نگرفتم نمیدونم هست یا نیست
تازه دوهفته که دارم میدمش شیر خشک نان خدانکنه کمیاب شه چکارکنم 🫤😑
شاید هنوز پخش نکردن چون داروخانه گفت قرار کارخونه پخش کنه منتظرم برسه بگیرم براش

منم😭اپتامیل میدمش

اره گیر میاد نکنه کمیاب بشه

سوال های مرتبط

مامان (ماهان) مامان (ماهان) ۱۱ ماهگی