برای پناه واکسن زدن تبش ۳۸ هست چیکار کنم

۳ پاسخ

دستمال بردارخیس کن باآب سردآبشوبگیربزارروپیشونیش قطره استامینوفن شم 4ساعت به ۴ساعت بده

پاشویه کن عزیزم

پاراکید بده

سوال های مرتبط