خانوما من ۹روزه زایمان طبیعی کردم ولی بخیههام یکی فقط افتادن

۳ پاسخ

با شامپو بچه و سرم شستشو بشور بعد سشوار باد گرم خشک کن بعدش اخرشبا خواستی بخوابی پماد ترمیم کننده بزن

خداروشکر کن
من تا۴۳روز نیفتادن

منم زایمان اولم اولین بخیم روز هشتم افتاد بقیشم کم کم تا روز هجدهم افتاد خیلی طول کشید

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد