پسرمن.۴۱ هفته ۲ روز بدنیا اومدش ..طبیعی هم بودم
خالم چهل دو هفته زایمان کرد بچش مدفوعشو خورده و بیهوش بود
فکر کنم الان ماما اجازه نمیده بیشتر از چهل هفته صبر کنید میفرسته بیمارستان
نذار بیشتر از 40بشه مدفوع میکنه بعد میخوره. برو سزارین خیلی بهتر از طبیعی
سر 40 هفته باید. برین متخصص برا چکاپ
تا 40 هفته و 6 روز در صورتی ک حرکات خوب باشه
ب بعد امکان ایک مدفوع کنه و خفگی هست
مورد داریم تا ۴۲ هفته
۴۰ بیشتر بمونه مدفوع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.