سلام پسرم خیلی باد معده میده عیب نداره ؟

۴ پاسخ

نه بهتر ک تو شکمش نمیمونه نعمته تازه
نتونه خارج کنه گریه کنه خوبه؟
فقط اگه شیر خودت میخوره چیزا نفاخ نخور

خودت کمتر چیزای نفاخ بخور اگ خودت شیر میدی

نه عزیزم روده هاش سالمه

خدارو شکر کن
نده بیرون ک دلپیچه میگیره و گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی