خانوما بیمارستان پارسا چطوره برای زایمان؟

۴ پاسخ

من راضی بودم

سوم شعبان زنگ بزن بپرس نیمه حضوصیه

نیمه خصوصیه دوستم زایمان کرده بود کفت خوب بود

زن داداشم ماه پیش اونجا زایمان کرد بدنبود

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی