منم از اول پیش بخشنده انجام دادم خوبه
کلا تو یاسوج دنا ،بخشنده، پاستور اگر اشتباه نگفته باشم اسم اخری خیلی میگن خوبه
دوستی مطلق دکتر منم گفت برو حتی سونو هم خودشون معرفی میکنن و حتی دارو خانه
ولی من از اول پیش هر کدوم رفتم ادامه دادم
دکترمم مشکلی نداره
من رفتم دوستی مطلق
ازمایشگاه دکتر دوستی مطلق خوبه
ازمایشگا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.