خانمای یاسوجی برای ازمایش قند کجا برم ؟

۴ پاسخ

منم از اول پیش بخشنده انجام‌ دادم خوبه
کلا تو یاسوج دنا ،بخشنده، پاستور اگر اشتباه نگفته باشم اسم اخری خیلی میگن خوبه
دوستی مطلق دکتر منم گفت برو حتی سونو هم خودشون معرفی میکنن و حتی دارو خانه
ولی من از اول پیش هر کدوم رفتم ادامه دادم
دکترمم مشکلی نداره

من رفتم دوستی مطلق

ازمایشگاه دکتر دوستی مطلق خوبه

ازمایشگا

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان شاه پسر 🩵 مامان شاه پسر 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی