خانمای یاسوجی برای انومالی کجا برم هزینش کم باشه؟

۲ پاسخ

فهیمی تبار با اکثر بیمه ها قرارداد داره من تامین اجتماعی بودم سونو انومالی از ۲۸۰۰ شد ۱۷۵۰.
کمتر دیگ پیدا نمیکنی سونو ها گرون شده اول؛ دوما هم بستگی به بیمت داره

صدیقی نژاد با بیمه فک کنم میگ ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی