خانمها یاسوجی انومالی هزینش چقد

تصویر
۸ پاسخ

فقط بره میرزایی کار و قیمتش نیاشته بو،بهتر ویو نیسه،هم کارکردش،هم دستگاهلش ک ایقدد با کیفیتن

میرزایی نرو خطا میزنه به خواهرشوهرم گفت سرطان رحم داری بیچاره باگریه رفت شیراز اونجا آزمایش و سونو گرفتن بهش گفتن بارداری،،آگاه بهتره

من رفتم پیش صدیقی نژاد

عزیزم برو آگاه عالی کارش من کلا زیر نظر خودشون بودم یه دکتر خوبیه... اگه بیمیه داشته باشی کمه آزادشم ۸۰۰تا ۱۵۰۰بستگی داره

اینم اینستا

تصویر

اینم اینستا

تصویر

اگه خوبه ب نظرت برو پیشش

دکتر میرزایی ۵۰۰ ۳

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیزو ♥️تو دلی مامان دنیزو ♥️تو دلی ۲ سالگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری