۴ پاسخ

ع اره منم کیسه ابگرم گذاشتم اینجوری شد بعد چند ساعت خوب شد

چون کیسه آبگرم گذاشتی اینجوری شده

واسم نشده بود

اره منم چهار زدن پسرم اینطوری شد گفت تا ده روز طبیعیه بعدش اوکی میشه فک کنم کیسه گرم میذاریم واکسن واکنش میده

سوال های مرتبط