هر موقع نیاز باشه
با این ویزیت های گرونشون
هر سری ۹۰۰ تومن
همش هم میگن تند سوالاتتون رو بپرسید ☹️☹️
دکتر پسرم گفت سرماهش بیای که رشدش بررسی کنم کفایت میکنه ولی من توی این یک ماه به خاطر رفلاکس و حساسیت به پروتیین گاوی و بی قراری هاش مجبور شدم ۴ یا ۵ بار ببرمش پیش دکتر
من میخام تا ۶ماهگی هرماه ببرمش بعدش دیگ اگر نیاز بود میبرم
تا الان ک ۴ ماهشه هر ماه بردم چپن رفلاکس داره
از این ب بعد شاید ۲ ماه ی باز
ماهی یکبار
هر وقت نیاز باشه
تقریبا ۲ ماهی یکبار
هرموقع نیاز باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.