۷ پاسخ

هر موقع نیاز باشه
با این ویزیت های گرونشون
هر سری ۹۰۰ تومن
همش هم میگن تند سوالاتتون رو بپرسید ☹️☹️

دکتر پسرم گفت سرماهش بیای که رشدش بررسی کنم کفایت میکنه ولی من توی این یک ماه به خاطر رفلاکس و حساسیت به پروتیین گاوی و بی قراری هاش مجبور شدم ۴ یا ۵ بار ببرمش پیش دکتر

من میخام تا ۶ماهگی هرماه ببرمش بعدش دیگ اگر نیاز بود میبرم

تا الان ک ۴ ماهشه هر ماه بردم چپن رفلاکس داره
از این ب بعد شاید ۲ ماه ی باز

ماهی یکبار

هر وقت نیاز باشه
تقریبا ۲ ماهی یکبار

هرموقع نیاز باشه

سوال های مرتبط