۱۲ پاسخ

سلام عزیزم بچت بهترشد؟
میشه تجربت را بگی؟
من چهارشنبه باید ببرم بزنم دارم میمیرم از استرس🥺

پسر منم نزاشت اصلا بزارم
یکم رونش سفت شده بود بعد ۵روز با دستم ماساژ دادم رف

دختر منم از کمپرس بدش میاد ولی خب چاره ای نیست حواسشو پرت کن یا وقتی خواب بود بذار

من که کمپرس نزاشتم نه سرد نه گرم خداروشکر پادرد خیلی کمی گرفت

من هیچوقت کمپرس نمیزارم چیزی نمیشه
کلا واکسن هجده ماهگی و هرکاری کنی سنگینه

حق داری خب. ادم ممکنه یادش بره
بعد هرواکسنی فرق داره برا یکی تب میکنه یکی نمیکنه
منم استرس واکسن 18 ماهگیو دارم بااینکه همه واکسناشو زدم ومیدونم باید چکار کنم.

من اصلا برای بچهام نه سرد میزارم نه گرم

راستی دوسالگی دیگه واکسن ندارن؟

دختر منم نمیذاشت فقط وقتی که خوابه واسش میذاشتم

همزمان یه عروسک یا ماشین بردار بازی کن ببر هعی سمت صورتش سرگرمش کنن نفهمه

دختر منم نمیذاشت کمپرس سرد بزارم.ولش کن درد داره اذیت میشه.کمپرس گرم روز بعدش می‌ذاشت بزارم.ولی ملنگید یه روز کلی گریه کردم براش🥺

نمیخاد بزاری ولش کن.یافوقش وقتی خاب بود بزاربراش

سوال های مرتبط