۷ پاسخ

عزیزم شما ملاج نوزادت سفت بود
دکتر اطفال جی گفت چکار کردین

حالا خوبه بچه تو ۳ ۴ دقیقه دهنش نگه میداره پسر از اونور غذا رو میزارم دهنش از این اینور میریزه بیرون بد غذا ترینه 😮‍💨😮‍💨🤕🤕

سلام عزیزم پسر منم اوایل اینجوری بود کم کم یاد میگیره نگران نباش

چقد بچت پسره منه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

حتما سیره

کم بده فعلا کم کم یاد میگیره باید زره زره بهش بدی وقتی اینجوریه

سوال های مرتبط