دخترا ای قرصه واسه میگرن استفاده کردین!؟ ج‌ میده؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

چرا منا بلاک کردی اومدم درخواست بدم لوس
همین کارا را کردی سرت درد گرفته😁😁😁
آزادم کن زود باش🤣🤣🤣

سحر نازم چیشدی دادا
عزیزووووم

وقتی شدید میشه هیچی جواب نمیده عزیزم من سال ها میگرن داشتم و هنوزم دارم اگر با میگرن از خواب بیدار شم ک تا سه روز درگیرشم اگه بین روز حس کنم داره شروع میشه یه نوافن میخورم ک اونم پنجاه پنجاهه ممکنه جلو درد رو بگیره ممکنه نگیره

منم سردرد دارم احتمالا میگرن باشه ولی دکتر نرفتم
این قرص عوارض نداره دوسی؟

سلام گلم من ک ویروس گرفتم برای سردردم کلی سرم و امپول زدم خوب نشد .یدونه ازین با یدونه استامینوفن قدیمی ها ک ۲رنگ هستن سفیدصورتیه خوردم سردردم خوب شد

تصویر

یه مدت سردیجات کمتربخوریانخورببین چطورمیشی

من ریزاملت میخورم عالیه

منم میگرن دارم قرص فارژزیک میخورم خوب میشم نوافن هم خوبه

مامان محمد من ده بار خواستم برم ام آر آی نشد

من بوتاکس زدم سردردام کلا قطع شده خداروشکر

من میگرن دارم سوماتریپتان و یه کدئین باهم میخورم

فقط شیاف دیکلوفناک. اب رو اتیشه

عزیزم شما میگرن دارین?علائمش چیه؟منم خیلی سردردوچشم دردم

اصلا جواب نمیده

سوال های مرتبط