اصلا چیز خوبی نیس
ما از وقتی دخترم یکساله شد شاید سالی یکی دو بار خریده باشیم چون دوست داره میخوره دیگه ترجیح دادیم نخریم ک جلو چشمش نباشه به جاش برا خودمون آب گازدار میگیریم که خدارو شکر اونو دوست نداره و نمیخوره
حداقل بیشترشو آب کن بده بهش من شخصا با نوشابه مخالفم خداروشکر خودشم دوست نداره نمیخوره سعی کن ندی عزیزم
من اصلا نمیدم بهش
دوست ندارم خیلی مضر هست خودشم دیگه قانع شده نخوره
تا اونجایی که بتونم نمیدمش
یکم چایی قاطی کن تو اب بده بهش ببینه تلخه یا بد مزس نمیخوره خوب نیس
من پسرم بهونه میگرف باباش بهش نوشابه گازدار یکم داد دید تنده گازش دیگه الان سه یالشه لب نزده دیگه
والا ما کم مصرف میکنیم ولی هر وقت بخریم و پسرم بگه یه ته لیوانی بهش میدم دیگه
ندی بهتره عزیزم ، ولی یکبار اشکال نداره
بهش بده یواشکی آب قاطیش کن
آره عزیزم... گازش معده ی حساس بچه رو اذیت میکنه
پسرمن اصلأ نمیخوره چرا اصن میخوای بدی بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.