آره مثله حلواس ما توش دارو گیاهی میریزیم الان که حامله هستم تواینترنت گفت هل وگلاب خوبه فقط با کره یا روغن محلی درست میکنن معمولا
با کره و روغن حیوان و روغن معمولی ولی با کره و روغن حیوانی مقوی تر و خوشمزه تره
خاصیت کاچی به ادویه های مخصوصش،و دوغن حیوانی و مغزیجات آرد هم باید سبوس دار باشه
خاصیتش به همون کره هست اگه با روغن درست کن دیگه مقوی نیستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.