۳ پاسخ

نخور گلم خطر داره منم هرماه سردر داشتم می‌خوردم توی اقدام هم بودم یه ماه نخوردم تحمل کردم خداراشکر باردار شدم

۳۲۵ بخوری بهتره

نه اشکالی نداره دوران بارداری نبایدبخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌ونهم بارداری