من نوا رو بیشتر دوس دارم حس قشنگ تری به آدم میده. شیک تره رزا یکم به نظر من از مد میوفته اسم قشنگیه اما یه جوریه از نظر من
ولی نوا خیلی به دلم نشست
نوا خوش آوا تره
رز خالی بهتره تا رزا
من نظرم رزا ست، بخاطر خوش اوا تر بودنش نسبت به نوا💞
به نظر من رزا خیلی شیک و قشنگ تره
من قرار اگه بچم دختر بشه نوا بزارم خیلی برام دلنشینه این اسم
نوا🤍✨
رزا خوش آهنگ تره
نوا
اسم قشنگیه😍
اسم پسر بهم بگید ک ب طاها یا پریا بخوره
Roza ghashangtare
رزا یا حتی رز خیلی قشنگن،من میخواستم خودم رز بزارم،در حین باکلاس بودن و قشنگ بودن حس طراوت و آرامش میده
رزا....
رزا بنظرم
نواز 😂
رزا
هر جفت قشنگ
اما فک کنم رزا قشنگ تر 💖
رُزا
نوا قشنگه
نوا بهتره
چون یکی از فامیلامون اسم دخترش رزا هست هی مسخره میکنن میگن رزا رضا
رضا رزا
شعور ندارن واقعا
رزا
روزا قشنگ تره
رزا....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.