۱۳ پاسخ

خواهر منم ویارم مث شماس
شکمم ندارم هنوز خیلی کم شکم زدم بچه دوممه
ان تی گفت ۱۰۰٪ دختر
۱۵ هفته با عکسش که نشونم داد گفت نه پسره
الانم که دارم میرم آنومالی
استررررررس دارم

احساس میکنم پسره چون شکم منم اینطوریه پسره

حسم میگ پسرداری

الان میتونی سونو جنسیت بری دیگه😁

من شکمم اینجوریه پسره

من همینه شکمم پسره

منم هم هفته ای شمام شکم ندارم کسی نمیفهمه باردارم 🥲🥲
به نظر منم پسره حالا بازم هرچی هست مبارکت باشه🥰

علائم و ویار چی داشتی؟

پسر

پسره قند عسل

💙شاید پسمله

پسر💙👶

پسره

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری