خواهر منم ویارم مث شماس
شکمم ندارم هنوز خیلی کم شکم زدم بچه دوممه
ان تی گفت ۱۰۰٪ دختر
۱۵ هفته با عکسش که نشونم داد گفت نه پسره
الانم که دارم میرم آنومالی
استررررررس دارم
احساس میکنم پسره چون شکم منم اینطوریه پسره
حسم میگ پسرداری
الان میتونی سونو جنسیت بری دیگه😁
من شکمم اینجوریه پسره
من همینه شکمم پسره
منم هم هفته ای شمام شکم ندارم کسی نمیفهمه باردارم 🥲🥲
به نظر منم پسره حالا بازم هرچی هست مبارکت باشه🥰
علائم و ویار چی داشتی؟
پسر
پسره قند عسل
💙شاید پسمله
پسر💙👶
پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.