۶ پاسخ

نمیدونم چکار کنم من نمیخوام اذیت بشم سزارین میخوام
چون هیچ رحمم باز نشده

سلام مامانای عزیز من الان 40 هفته دو روز شدم زایمان اولیم طبیعی بود
ولی این بارداری دومم هیچ دردی ندارم رفتم بیمارستان معاینم کرد گفت هیچ باز نشدی هیچ دردی هم ندارم گفت ی هفته دیگه وقت داری تا الانم هیچ دردی ندارم میترسم از آمپول فشار میزنن بنظرتون؟؟

ی انگشتی یعنی ی سانت ، اگه دهانه رحمت میخواست بیشتر باز بشه حتما میشد تا حالا ،
منم اینجوری بودم بهم گفت بیا دیگه وقته زایمان‌ ته اگه بیشتر بمونه درشت میشه چون طبیعی بودم زایمانم سخت میشد
البته سخت هم شد چون بچه سرش پایین تر از مجرای زایمان بود 🥲

ی انگشت میشه یه سانت.برو بگو اومدم ان اس تی بدم.اگه انقباض نشون نداد بی سر و صدا برگرد خونه🥴😂

وقتی معاینه کرده گفته دیگه برو احتمالا وقتشه دیگه حتما نزدیکی داشته باش تا فردا دو سه باد دوش آب گرم بگیر

شما هنو ۳۸هفته ای زوده ب نظرم بمون خونه دردت گرف برو خود معاینه باعث زایمان میشه هرچی تو رحم بمونه بهتره

سوال های مرتبط