۶ پاسخ

پسر منم همین سر هر چیز جیغ گریه داد

دختر منم همش گریه میکنه

آخ نگو که دلم خووووووونه😭😭😭

پسر منم توی این سن همینه .بچه اولم هم همین بود اما کمتر ولی شیطون اما این نق نقوتر هست.

منم مث شمام روزی هزار بار میگم من بمیرم راحت شی 😐

واااای این چ سنیه ک تموم نمیشه لعنتی
خسته شدم ازش

سوال های مرتبط