۶ پاسخ

حتما بعد یکماه ازمایش تیرویید تکرار کن واسه من ۳ بود هرروز یکی ۵۰ میخوردم جمعه ها دوتا بعد دوماه شد ۸
الان روزی یکی ۱۰۰ میخورم تازه فوق تخصص غدد میرم

باز ۵۰ رو نصف میکنی میخوری😐

دکتر غدد میری؟
هرماه کلا باید برای تیروئید تو بارداری آزمایش بدی
من هرماه آزمایش میدادم بارداری قبلیم، این سری هم نداشتم تا دو هفته اخیر، منم دارم هفته ای ۳ تا لووتیروکسین ۵۰ میخورم،یک روز درمیون،دکتر گفت یه ماه بعد دوباره آزمایش بدم ببینه چقد تغییر کرده
کلم برای تیروئید خوب نیست،هیچ نوعش

منم نداشتم از اول بارداری تیروییدم روی ۲-۳ بود که قرص خوردم براش
باید هر ماه آزمایش رو تکرار کنی
خیلی منع غذایی خاصی ندارن باید دارو رو مرتب مصرف کنی

انشاالله که کنترل شده

کلا ازمایش تیروئید بارداری رو باید هر یک ماه و نیم یبار تکرار کنی کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری