خانما امپول ریه چن ماهگی میزنن؟چرامیزنن؟

تصویر
۵ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم احتمالا زایمان زودرس داشتم برای بهتر تشکیل شدن ریه

الان خوندم میگن،واسه کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن
از ۲۸هفته به بعد ،ک انگار ریه بچه زود تشکیل بشه
دقیق نمیدونم😐

واسه کسی که احتمال زایمان زودرس بدن
من ۳۴ هفته زدم

اگر احتمال زایمان زودرس بدن میزنن

منک نزدم واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۱ ماهگی