من ۲۸ هفته زدم احتمالا زایمان زودرس داشتم برای بهتر تشکیل شدن ریه
الان خوندم میگن،واسه کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن
از ۲۸هفته به بعد ،ک انگار ریه بچه زود تشکیل بشه
دقیق نمیدونم😐
واسه کسی که احتمال زایمان زودرس بدن
من ۳۴ هفته زدم
اگر احتمال زایمان زودرس بدن میزنن
منک نزدم واسه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.