آمپول ریه در چه صورت میزنن و چند ماهگی

۴ پاسخ

من تو هفته ی ۲۹ زدم چون فیبروم دارم همه نیاز نیست بزنن مگه اینکه خطر زایمان زودرس داشته باشی

برای منم زدن هفته ۲۸ بودم
تا ۳۳ میشه زد

اکثرا به کسانی میزنن که خطر زایمان زودرس دارن تا ۳۳هفته ام تزریق میشه
تا اونجایی که من خوندم و میدونم

اگه خطرزایمان زودرس باشه از ۲۸به بعد دیگه میزنن معمولا

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🦁☀️ مامان شاهان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی