من تو هفته ی ۲۹ زدم چون فیبروم دارم همه نیاز نیست بزنن مگه اینکه خطر زایمان زودرس داشته باشی
برای منم زدن هفته ۲۸ بودم
تا ۳۳ میشه زد
اکثرا به کسانی میزنن که خطر زایمان زودرس دارن تا ۳۳هفته ام تزریق میشه
تا اونجایی که من خوندم و میدونم
اگه خطرزایمان زودرس باشه از ۲۸به بعد دیگه میزنن معمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.