خانوما امپول ریه را برا چی میزنن و در چند هفته

۲ پاسخ

کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن میزنن تا ریه بچه زودتر تشکیل بشه بستگی به تشخیص دکتر داره یکی مثلا تو ۲۸ هفته دکتر میگه احتمال داره دو هفته دیگه زایمان کنی پس الان امپول ریه رو بزن یکی ۳۳هفته میره پیش دکترش اون موقع تشخیص میدن که احتمال داره دو روز دیگه زایمان کنه یا شرایط بچه جوریه که باید بچه رو بردارن و درجا امپول ریه رو میزنن
من رفیقم تو ۳۶ هفته کیسه آبش پاره میشه و دهانه رحمش باز میشه دکتر همون لحظه امپول رو میزنه و منتظر میمونه که اثر کنه

اونایی که احتمال زایمان ژودرس دارن.۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی