سلام خانوما آمپول ریه از چند هفته میزنن

۹ پاسخ

من 27زدم

از ۲۸

من ۲۸ هفته زدم

از ۲۸ هفته میزنن

من ب دکترم گفتم نمیزنی
گفت نه اگ دیدم زایمانت زودرس میگم
چون تا7 روز فقط جواب میده

بستگی به میزان ریسک زایمان زودرس داره از ۲۸ به بعد دیدم اینجا که زدن
و میگن ۴ هفته اثرش هست مثلا ۲۸ هفته بزنی مجدد ۴ هفته دیگه هم گویا تجویز میشه و باید تزریق کنی

برای من گفت 27یا28بیا بزنم برات

احتمالا از هفته ۲۸ به بعد دکتر ۶ تا آمپول بتامتازون میده ، سه تا سه باید زد ، ب منم دکتر گفته باید بزنم هفته بعد ان شاالله میرم دکتر ببینم چه موقع میگه بزنم ، عوارضی هم داره این آمپول مثه افزایش قند خون و افزایش فشار خون ، کاهش حرکات جنین ولی من چون دکترم احتمال زایمان زودرس داده و رحم دوشاخم و سرکلاژم مجبورم بزنم

از ۳۰

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی