۷ پاسخ

منکه ایقد حالت تهوع دارم یه هفتس فولیک نمیخورم فقط D

من هم فولیک اسید میخورم هم آهن

از 18هفتگی هم فولیک اسبدو قطع کرد قرص آهن برام نوشت

من که 20 هفته هستم هنوز دارم مصرف میکنم

منشی مگع ازمایشات شمارو دیده که نظر میده! من تا سونوی انتی اسیدفولیک میخوردم بعد از سونو اهن و امگا و .. اینا بهم دادن

آهن از هفته ۱۶ شروع میشه همراه مولتی ویتامین و کلسیم و امگا ۳
تا هفته ۱۶ اسیدفولیک بخور .

من تا ۱۶ هفته خوردم فولیک اسید
بعدشم اهن

سوال های مرتبط