منکه ایقد حالت تهوع دارم یه هفتس فولیک نمیخورم فقط D
من هم فولیک اسید میخورم هم آهن
از 18هفتگی هم فولیک اسبدو قطع کرد قرص آهن برام نوشت
من که 20 هفته هستم هنوز دارم مصرف میکنم
منشی مگع ازمایشات شمارو دیده که نظر میده! من تا سونوی انتی اسیدفولیک میخوردم بعد از سونو اهن و امگا و .. اینا بهم دادن
آهن از هفته ۱۶ شروع میشه همراه مولتی ویتامین و کلسیم و امگا ۳
تا هفته ۱۶ اسیدفولیک بخور .
من تا ۱۶ هفته خوردم فولیک اسید
بعدشم اهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.