برای من سفالیکه هم پایینه هم بالا
اگه حرکات زیر شکم یا واژن حس میکنی بریج هست
احتمالا سفالیک منم بالای ناف حس میکنم
سونو رفتم سفالیک بود
۳۳هفته دیگه ماشاالله بزرگ شده همه جا تکون میخوره😄
من که پهلوی راست و چپم هم ضربه میزنه با خودممیگمالان کجاش بود 😄😄😄
خب نمیدونیم حرکت که میکنه بالای ناف صورتشه پاهاشه
سفالیک فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.