مامانا حرکت بچم بالای ناف یعنی سفالیک یا بریج

۶ پاسخ

برای من سفالیکه هم پایینه هم بالا

اگه حرکات زیر شکم یا واژن حس میکنی بریج هست

احتمالا سفالیک منم بالای ناف حس میکنم
سونو رفتم سفالیک بود

۳۳هفته دیگه ماشاالله بزرگ شده همه جا تکون میخوره😄
من که پهلوی راست و چپم هم ضربه میزنه با خودم‌میگم‌الان کجاش بود 😄😄😄

خب نمیدونیم حرکت که میکنه بالای ناف صورتشه پاهاشه

سفالیک فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❣️شاهان جون ❣️ مامان ❣️شاهان جون ❣️ روزهای ابتدایی تولد