خانوما منم میخوام برم nt برام دعا کنید همه چی خوب باشه

۴ پاسخ

امیدخدا همه چی خوبه
استرس نداشته باش بچه جمع میشه
قبلش بستنی وانیلی لیوانی بخور اوکی همه چی انشالله

ان شاالله خیر هست

سلام دوستان منم می‌خوام برم سونو ان تی و همینطور آمینو و سلفری. بنظرتون الان زود نیست برای سل فری امینو؟ و اینکه غربالگری اول آزمایش خون هم داره دیگه نه؟چرا دکتر برام آزمایش و ننوشته

انشالله

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری